donderdag 31 maart 2016

Kom in de kas!

Afbeeldingsresultaat voor welkom

Misschien staat het al genoteerd in je agenda, misschien is het je tot nog toe ontgaan.... maar het eerste weekend van april wordt het "Kom in de kas" publieksevenement georganiseerd in het Westland.
Je bent bij verschillende tuinders welkom om in hun kas te kijken.
Er worden activiteiten georganiseerd voor het publiek, maar vooral wordt je geïnformeerd over waar je eten vandaan komt en wat er voor nodig is, voordat het op je bord ligt.
Leerzaam, interessant en leuk, ook voor volwassenen!

Om daar bij aan te sluiten, vind ik het wel een leuk idee om de trouwe lezers van mijn blog uit te nodigen om in mijn (piepkleine) kassen een blik te werpen.
Niet allemaal tegelijk natuurlijk.




Ik heb voor de eerste drie belangstellenden een mooi tomatenplantje klaar staan.
Wie het eerst reageert..... wie het eerst komt.....


Het lijkt me leuk om elkaar te ontmoeten, dus als je geïnteresseerd bent in moestuinieren en als je in de buurt woont:  welkom! Op zaterdag 2 april van 11.00-12.00 en zondagmiddag van 14.30 - 15.30 uur
We kunnen informatie en plantjes uitwisselen, tips en trucs voor het komende tuinseizoen en je kunt alles bekijken. Ook heb ik zaad over..... van allerlei soorten planten. Van tomaat, wortel tot bloemkool. Het goede nieuws is, dat het in april de juiste tijd is, om dit te gaan zaaien.....
Stuur even een mailtje, reactie of berichtje via FB.

En natuurlijk wil ik de 'echte' tuinders jullie aandacht niet ontnemen, dus kijk gerust even op de site van  kom in de kas........




 

Geen opmerkingen: