zondag 25 juli 2021

Winactie half miljoen

 Yes! 
Vandaag is het zover.... 
de winnaars van de give-away-actie ter ere van  de half miljoen views zijn bekend!!
Ik ga in deze vakantieperiode gelijk van start!

De winnares van de workshop calendulaolie of calendulazalf maken is......
M'n nieuwste volger,  enthousiaste en inspirerende vriendin:

Margaretha Broekhuizen 

Margaretha: we plannen na de vakantie een datum voor deze workshop-waar-je-blij-van-wordt! 
Belangrijk om jezelf wat fijns te gunnen, als je het zwaar hebt!

De winnares van de overheerlijke boterkoek met aardbeiencrumblelaag is geworden....

Tadaaa... tromgeroffel.....
Mijn allereerste, meest trouwe volger en  lieve zus: 
 Elly Oppeneer!
El.... je mag ook kiezen voor een andere fruitsmaak, 
neem daarvoor even contact met me op. 
Ik  neem het taartje voor je mee op 12 augustus!!


Het verrassingsverwenpakket gaat er deze keer niet uit! 
Ben je vergeten iemand te taggen? Doe de volgende keer mee, 
 iets gratis krijgen of winnen is altijd leuk!!!


En ik maak graag kennis met jou!!

2 opmerkingen:

Meg zei

Oh wat leuk, Tamar! Dankjewel!

Tamar zei

We gaan er iets gezelligs van maken! Komt goed! :)