zondag 21 februari 2016

Visitekaartjes maken

Vanmorgen werd ik getriggerd door een spreuk die ik las uit Prediker.

"Iets afmaken is beter dan met iets beginnen! Geduld is beter dan trots!"

Wauw. Echt iets voor mij....
Ik zag wat kaartjes liggen; die lagen alweer een paar weken in het zicht te wachten. Het was mijn idee om er 'visitekaartjes' van te maken voor mijn blog. Om ook op de ouderwetse manier  bekendheid te geven aan deze blog.
Dat kan uitkomen als iemand hier lekker heeft gegeten,  of als ik onderweg naar de tuin loop, of op het schoolplein er even over klets. ...
Zoiets dus....
En vandaag maakte ik dus de kaartjes af. Ik maakte er 25.... ik kan in mijn omgeving even vooruit...
En `t was leuk om te doen. Daarom deel ik het hier even....
Je kunt natuurlijk voor van alles visitekaartjes maken. Of labels....

Ik begon met een vel papier in rechthoekige stukken te knippen.
Ik vind groen passen bij de stijl van dit blog. Groen leven met: gezonde, vega-maaltijden, groene energie gebruiken, tuinieren en groen direct vanuit de tuin op je bord!
Maar wat moet erop?
Nou, natuurlijk dit adres en de uitnodiging een kijkje te komen nemen.


Tijd om eindelijk eens mijn stempels te gebruiken.....
Op de voorkant stempel ik gewoon waar het om gaat:    b l o g


Hoekrandje met bloemetjes aan de binnenkant.

En op de achterkant een vlinder!
Leuk!
Heeft het nog iets extra's nodig?
Nee, ik ben tevreden!



Als je dit leest, heb jij me al gevonden. Dan zijn die kaartjes niet (meer) nodig voor jou. Of kom je hier juist, omdat je m'n kaartje kreeg?
In ieder geval leuk dat je hier bent. Laat eens een reactie achter..... dat vind ik super leuk. Geef het door als je goede tips of recepten hebt gevonden!

Enneh..... is die spreuk bovenaan ook iets voor jou?
Heb je nog onafgemaakte klusjes of projectjes liggen, die eigenlijk vandaag wel afgemaakt kunnen worden?



Geen opmerkingen: